GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

VÁSÁRLÁS

Mindenképp szükséges regisztrálnom a webshopba, ha rendelni szeretnék?

Nem, nem szükséges. Nálunk vendégként is vásárolhatsz.

Tudok külföldről is rendelni? 

Igen. Az elérhető országok listáját és a szállítási díjszabásainkat alább, a szállítási feltételekben találod.

Adhatok le rendelést telefonon keresztül is?

Nem, sajnos erre nincs lehetőség. Kérjük, használd webshopunkat, tényleg csak pár kattintás.  

Ha mégsem lett jó a vásárolt termék hogyan tudom visszaküldeni? 

A termék cseréjére a megrendelés átvételétől számított 14 naptári napig van lehetőség, feltéve, ha a cipő sértetlen, doboza megvan és utcán nem volt hordva. A cserélni kívánt terméke(ke)t az alábbi címre kérjük visszaküldeni: Clash Kft., 1075 Budapest, Károly körút 1., Tisza Cipő márkabolt. A termék visszajuttatásával kapcsolatban felmerülő költségeket a Megrendelő viseli.
Le tudom mondani a rendelést, ha meggondoltam magam?

Igen. Kérjük mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot lehetőleg mielőbb, de legkésőbb 24 órán belül. Ennél később sajnos nem áll módunkban törölni a rendelést. 

Hova fordulhatok, ha lenne még kérdésem a termékről a vásárlás előtt?

Keresd bátran kollegáinkat a megadott telefonszámon, vagy e-mail-ben. Igyekszünk segíteni!

 

FIZETÉS

Tudok bankkártyával is fizetni?

Természetesen, igen. Online üzletünkben SimplePay bankkártyás elfogadó rendszert használunk.

Mi is a bankszámlaszámotok? Hova tudom utalni a vásárlás összegét?

Utalni sajnos nem tudsz nekünk. Kérünk, vagy fizesd ki a vásárlás ellenértékét a kosárba helyezést követően, vagy válaszd az utánvétes opciót, hogy a futárszolgálat kollegájánál fizethess, készpénzben vagy bankkártyával. 

Van plusz költsége az utánvétes fizetésnek?

Nem, nincsen.

  

SZÁLLÍTÁS

Szállítási feltételek:

Magyarországon kívül is szállítotok?

 

Van lehetőség személyes átvételre?

Igen, rendelésedet személyesen is át tudod venni üzletünkben, az Astorián: 1075 Budapest, Károly krt. 1.

Van lehetőség csomagpontos átvételre?

Nem, erre sajnos nincs lehetőség, megértésed köszönjük. 


Szállítási idő:

Mikor kapom meg a csomagom?

A rendelés visszaigazolásától számított 2-5 munkanapon belül mindenképp igyekszünk elvégezni a szállítást. Bár mindent megteszünk, hogy ebbe az időkeretbe beleférjünk, mégis előfordulhat, hogy váratlan okok miatt a kiszállítás több időt vesz igénybe.

Kapok értesítést a kézbesítés várható időpontjáról?

Igen, erről a GLS rendszere küld üzenetet a vásárláskor megadott e-mail címre. 

 

Szállítási díjak:

Mennyibe kerül a szállítás?

GLS 0kg–1.99kg.     1.400 Ft

GLS 2kg–4.99kg      1.600 Ft

GLS 5kg–9.99kg      2.100 Ft

GLS 10kg–19.99kg   2.400 Ft

GLS 20kg–29.99kg   2.500 Ft 

GLS 30kg–39.99kg   3.800 Ft